عملکرد معاونت ها و مدیریت های سازمان در سال جاری رضایت بخش بود
دوشنبه 1402/12/28
عملکرد معاونت ها و مدیریت های سازمان در سال جاری رضایت بخش بود

آخرین جلسه سال 1402 با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان برگزار و عملکرد حوزه های مختلف سازمانی مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات  ایمنی شهرداری تبریز در این دیدار به اقدامات انجام یافته در طول سال جاری اشاره و افزود:

توجه جامع به تمامی بخش های سازمانی در اولویت و سیاست کاری سازمان قرار داشت که خوشبختانه موفق به دست یابی به این امر مهم شدیم.

توجه به وضعیت رفاهی پرسنل،کسب نتایج موفق در حوزه ورزش،اقدامات مهم در حوزه های فرهنگی،بررسی و رفع نیاز های اداری، افزایش میزان درامد سازمانی و ... از جمله اقدامات مهمی بود که در سال جاری انجام گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در ادامه گفتگو به نقش محوری همبسگی در سازمان آتش نشانی اشاره و تاکید کرد:

سازمان های آتش نشانی، مجموعه ای از بهم پیوستگی هاست و هیچ گسستی نباید در شالوده پر اهمیت آن رخنه کند و همین یکپارچگی و اتحاد و همدلی است که می تواند رنگ موفقیت سازمانی را میسر کند.

وی ادامه داد: امید است در سال نو، با پیگیری های جدی  موفق به جذب نیروی انسانی و افزایش میزان پرسنل شویم.

آتش پاد دوم مهندس بهنام اصلی زاده جانشین مدیر عامل و معاون مالی و اقتصادی سازمان تبریز در این جلسه به اقدامات موثر مالی انجام یافته از سوی معاونت مالی پرداخت و افزود:

در سال جاری افزایش چشمگیری در میزان درآمد زایی سازمان داشتیم و با بهره گیری از همین پشتوانه مالی توانستیم به نوسازی،افزایش میزان نیاز رفاهی پرسنل ، اعطای وام به پرسنل و ... بپردازیم.

وی در ادامه با قدردانی از مدیر عامل سازمان در راستای هدایت و پیشبرد موفق سازمان افزود: امید است با راهنمایی و پشتوانه گرم دکتر سعید صالح نیا،گام های بسیار موثر دیگری برای سازمان در سال نو برداریم.

آتش پاد سوم مهندس اکبر دشتی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز نیز در ادامه این جلسه به میزان عملیات های این حوزه در سال جاری اشاره و افزود:بیش از 4434 مورد عملیات اطفاء حریق و امدا و نجات در سال انجام گرفته و همکاران در این عملیات ها شرکت و به ارایه خدمات ایمنی به شهروندان پرداختند.

وی با قدردانی از مدیر عامل و جانشین مدیر عامل این سازمان در رفع مشکلات این حوزه افزود: تامین تجهیزات عملیاتی و ناوگان خودرویی از جمله نیاز های مهمی بود که در سال اخیر انجام و موجب تسهیل عملیات های امدادی شد.

آتش پاد سوم علیرضا نامور معاون پیشگیری این سازمان در ادامه این جلسه گفت:بیش از 2317 فقره طرح ایمنی و بیش از 3193 مورد بازدید ایمنی در سال جاری انجام و ابراز امیدواری کرد:در سال نو قطعا با افزایش میزان فعالیت ها به ارتقاء میزان این رقم ها می رسیم.

وی در ادامه با قدردانی از مدیر عامل،جانشین مدیر عامل و معاون عملیات این سازمان در رفع نیازهای پرسنلی این معاونت به سخنانش خاتمه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تماس با 125

آدرس: تبریز-خیابان نور (لاله)-بلوار لاله غربی-کوی میخک
تلفن: 34478418-041
نمابر: 34487106-041
سامانه پیام: 10000000125
کدپستی: 5176816398
پست الکترونیکی: info@tabriz125.ir

برج یانقین

آدرس: تبریز-خیابان نور (لاله)-بلوار لاله غربی-کوی میخک
تلفن: 34478418-041
نمابر: 34487106-041
سامانه پیام: 10000000125
کدپستی: 5176816398
پست الکترونیکی: info@tabriz125.ir

تمام حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است - طراحی و توسعه:

داریوش مهدی پور یقینی